ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΤΡΟΦΕΣ ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΤΟ ΑΓΧΟΣ!!!


Όσο και να προσπαθείς να διώξεις το άγχος δεν μπορείς να το καταφέρεις, κάθε μέρα φέρνει κάτι νέο που θα σε αγχώσει; Η διατροφή μπορεί να παίξει ρόλο στην αντιμετώπιση του στρες και στην δημιουργία καλής διάθεσης. Υπάρχουν τροφές με αγχολυτική δράση και υπάρχουν τροφές που εντείνουν το άγχος μας. Οι διατροφικές μας συνήθειες λοιπόν, μπορεί να είναι ένα φυσικό αγχολυτικό ή αντιθέτως ένας ακόμα στρεσογόνος παράγοντας. Πάμε να δούμε ποίες τροφές διώχνουν το άγχος:

Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί διώχνουν το άγχος και πιο συγκεκριμένα, τα αμύγδαλα που είναι πλούσια σε βιταμίνη Ε, η οποία βοηθά στην ανοικοδόμηση της κυτταρικής βλάβης που προκαλείται απο το στρες και το άγχος. Το σουσάμι και οι ηλιόσποροι είναι πλούσια σε τρυπτοφάνη που βοηθά στην παραγωγή σεροτονίνης της ορμόνης που μας κάνει και νιώθουμε ηρεμία και ευεξία και τέλος τα καρύδια είναι πλούσια σε μαγνήσιο, βιταμίνη Β και ψευδάργυρο όλα δηλαδή τα απαραίτητα συστατικά χαλάρωσης. Μια χούφτα είναι αρκετή για να νιώσεις καλύτερα.

Ψάρια

Τα Ω3 λιπαρά τα οποία έχουν τα ψάρια μπορούν και κρατάνε σε χαμηλά επίπεδα τις ορμόνες του στρες γι’αυτό πρέπει οπωσδήποτε να τα εντάξετε στην διατροφή σας.

Γάλα

Αποδεδειγμένα το ασβέστιο βοηθάει στην καταπολέμηση του άγχους, έτσι το γάλα και ιδιαίτερα το ζεστό γάλα έχει αναφερθεί για την γρήγορη ηρεμιστική του επίδραση στο οργανισμό.

Βρώμη

Η βρώμη καταφέρνει και διεγείρει την παραγωγή σεροτονίνης, της ορμόνης που μας κάνει και νιώθουμε ηρεμία και ευεξία. Μπορείτε να την εντάξετε στο πρωινό σας αφού μεταβολίζεται αργά με αποτέλεσμα η ευεργετική της επίδραση να διαρκεί όλη τη μέρα.

Πορτοκάλια

Η βιταμίνη C ρυθμίζει τα επίπεδα κορτιζόλης στο αίμα, οπότε φάτε άφοβα πορτοκάλια για να διώξετε το άγχος μακριά.

Αβοκάντο

Το αβοκάντο έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε κάλιο με αποτέλεσμα να κρατήσει τα επίπεδα της πίεσής σου χαμηλά.

Σπανάκι

Το σπανάκι έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε μαγνήσιο το οποίο ηρεμεί φυσικά το σώμα και ταυτόχρονα αποτρέπει το αίσθημα κόπωσης.

 

 πηγή εικόνας : maternalgoddess.org

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *