ΔΙΩΞΤΕ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ


Η περίοδος των εξετασεων δημιουργεί πάντα μια στρεσογόνο κατάσταση, είτε αυτοί που δίνουν εξετάσεις είναι μαθητές είτε φοιτητές, οι εξετάσεις πάντα επιβαρύνουν τον εξεταζόμενο πνευματικά, ψυχικά και σωματικά. Δυστυχώς το αγχος το μόνο που προσφέρει είναι μη καθαρή σκέψη, βεβιασμένες απαντήσεις και τα μη επιθυμητά αποτελέσματα.

Υπάρχουν κάποιες συμβουλές που μπορείτε να ακολουθήσετε έτσι ώστε να διώξετε το αγχος μακριά κατά την διάρκεια των εξετασεων.

1. Ο σωστός και επαρκείς ύπνος. Να κοιμάστε 7 έως 8 ώρες καθημερινά για να είναι ξεκούραστος ο οργανισμός σας.

2. Κάθε 1 με 2 ώρες διαβάσματος να κάνετε ένα διάλειμμα δέκα λεπτών.

3. Να τρέφεστε σωστά. Ο εγκέφαλος λειτουργεί σωστά και αποδοτικά μόνο όταν διατηρούμε τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα σταθερά. Για να επιτευχθεί αυτό θα πρέπει να καταναλώνεται 5 γεύματα ημερησίως, το κάθε γεύμα να απέχει από το άλλο τουλάχιστον τρεις ώρες.

4. Τα φρούτα να συνοδεύονται πάντα με λίγους ξηρούς καρπούς.

5. Η μνήμη ενισχύεται με λίγη μαύρη σοκολάτα, επίσης περιέχει ουσίες που ενισχύουν την ευφορία με αποτέλεσμα να μειώσει αισθητά το άγχος.

6. Μην ξεχνάτε να ενυδατώνεται τον οργανισμό σας, το νερό βοηθάει στη παραγωγή ενέργειας.

7. Προσθέστε το περπάτημα στην καθημερινότητα σας, μια ώρα την ημέρα θα σας βοηθήσει να ηρεμήσετε και να χαλαρώσετε από το αγχος.

Το πιο σημαντικό από όλα είναι να σκέφτεστε θετικά, να δείχνετε εμπιστοσύνη και να πιστέψετε στον εαυτό σας, ακόμα και σε κάποιο δύσκολο θέμα θα μπορέσετε να το διαχειριστείτε πολύ πιο εύκολα αν διατηρείτε μια θετική στάση και κρατήσετε το αγχος μακριά.

πηγή εικόνας: iatronet.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *