ΠΩΣ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΩ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΜΟΥ


Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε νιώσει να μας εγκαταλείπει η μνημη μας, να προσπαθούμε να θυμηθούμε κάτι και να είναι αδύνατον να το καταφέρουμε ή να έχουμε νιώσει ότι η μνήμα μας «μας απατά» να μην μπορούμε να συγκρατήσουμε ονόματα, τηλέφωνα, διευθύνσεις. Κι όμως υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να ενισχύσουν την μνημη και να μας χαρίσουν «μνημη ελέφαντα».

1. Δώστε προσοχή στις τροφές που έχουν κόκκινο ή μοβ χρώμα. Στις τροφές αυτές περιέχεται ανθοκυάνη είναι το λεγόμενο φυτοχημικό που τις χρωματίζει, είναι το ίδιο φυτοχημικό που είναι καλό και για την μνημη μας. Τροφές που μπορείτε να το βρείτε είναι: μήλα, μύρτιλα, παντζάρια, σταφύλια, κεράσια, μελιτζάνες, βατόμουρα.

2. Γυμνάστε το μυαλό σας, εξασκείστε κάθε μέρα το μυαλό σας λύνοντας σταυρόλεξα, διαβάζοντας εφημερίδα ή κάποιο βιβλίο, συναρμολογώντας ένα παζλ, μπορείτε να απομνημονεύσετε αριθμούς τηλεφώνου ξεκινήστε με 5 ή ακόμα καλύτερα προσπαθήστε να απομνημονεύσετε τις πινακίδες των τριών τελευταίων αυτοκινήτων που είδατε.

3. Μην αμελείτε να ξεκουράζεστε, φροντίστε ο ύπνος σας να είναι επαρκείς. Περίπου 7 με 8 ώρες το βράδυ ανάλογα με τον οργανισμό του καθενός και 30 λεπτά με 1 ώρα το μεσημέρι είναι απαραίτητες για να λειτουργεί πολύ καλά η μνημη.

4. Αρχίστε τζόγκινγκ, με το τρέξιμο πολλαπλασιάζονται τα κύτταρα στον ιππόκαμπο του εγκεφάλου (είναι περιοχή που συνδέεται με τη μάθηση και τη μνημη).

5. Βάλτε τα θαλασσινά στην διατροφή σας, αν δεν το έχετε ακούσει μέχρι τώρα σας διαβεβαιώνουμε πως ο σολομός, ο τόνος και πολλά άλλα θαλασσινά μπορούν να μειώσουν έως 30% τις πιθανότητες για εμφάνιση της νόσου Αλτσχάιμερ.

6. Ενισχύστε τον οργανισμό σας με τρόφιμα πλούσια σε αντιοξειδωτικά. Τα αντιοξειδωτικά είναι ευεργετικά για τον εγκέφαλο αφού προστατεύουν τα κύτταρα του εγκεφάλου και τα τρέφουν. Τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά είναι το μπρόκολο, το λάχανο και το κουνουπίδι.

πηγή εικόνας:in2life.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *