ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΣΑΣ ΠΟΝΑΝΕ ΤΑ ΤΑΚΟΥΝΙΑ


Τα τακουνια είναι αναμφισβήτητα ένα από τα αγαπημένα είδη παπουτσιών, είναι θηλυκά, sexy, δίνουν άλλον αέρα και κάνουν το σώμα να φαίνεται πιο ωραίο. Ξέρουμε καλά όλες οι γυναίκες ότι τις περισσότερες φορές δεν είναι ούτε άνετα ούτε εύκολο να τα περπατήσεις για πολύ ώρα και τις περισσότερες φορές καταλήγουν να μας πονάνε.

Πρώτα από όλα όταν τα δοκιμάζετε πριν τα αγοράσετε θα πρέπει να προσέξετε:

  •  Να μπορείτε να κουνάτε έστω ελάχιστα τα δάχτυλα του ποδιού σας. Εάν δε το προσέξετε αυτό τότε σίγουρα τα παπούτσια αυτά θα είναι φορείς πόνου καθώς η κυκλοφορία του αίματος δεν θα γίνεται καλά.
  • Εάν έχετε το γνωστό ‘κότσι΄ τότε το δέρμα από το παπούτσι θα πρέπει να είναι μαλακό καθώς και να καλύπτει την επιφάνεια από το κότσι.
  • Σε περίπτωση που προορίζεται τα τακουνια για καθημερινή χρήση, τότε ίσως χρειαστεί να αγοράσετε ένα νούμερο μεγαλύτερο καθώς τα πόδια κατά τη διάρκεια της ημέρας πρήζονται.

Αφού τα αγοράσετε πριν βγείτε έξω ακολουθείστε τα παρακάτω tips:

1. Τρίψτε με βαζελίνη τα πιο σκληρά σημεία: Εάν το δέρμα είναι σκληρό σε κάποια σημεία, τρίψτε το με βαζελίνη και αφήστε το να το απορροφήσει έτσι ώστε να μαλακώσει.

2. Ψεκάστε με λακ: Το να γλιστράνε τα δάχτυλα έξω από την σόλα ειδικά στα πέδιλα είναι ιδιαίτερα άβολο και ενοχλητικό, ψεκάστε με λακ και θα σταματήσουν να γλιστράνε.

3. Φορέστε τα τακουνια σας με χοντρές κάλτσες: Φορέστε χοντρές κάλτσες και περπατήστε τα μέσα στο σπίτι έτσι ώστε να ανοίξουν.

4. Αποφύγετε τις φουσκάλες και τα σημάδια με αποσμητικό: Βάλτε αποσμητικό στα σημεία που σας χτυπάνε τα τακουνια, στο πίσω μέρος του πέλματος, στα τελευταία δάχτυλα κτλ και αφήστε το να στεγνώσει.

5. Μαλακώστε τα με πιστολάκι: Το πιστολακι έχει και άλλες χρήσεις πέρα από το να φτιάχνουμε τα μαλλιά μας, μπορείτε με αυτό χάρη στη θερμότητα του να μαλακώσετε τα σκληρά σημεία που σας πονάνε.

6. Δέστε το τρίτο και τέταρτο δάχτυλο: Πάρτε μια ταινία και δέστε τα, τα δάχτυλα αυτά μοιράζονται ένα νεύρο που μπορεί να τεντωθεί και να ενοχληθεί όταν χωρίζονται αυτά τα δύο δάχτυλα. Δένοντας τα ένα μέρος του πόνου που προκαλείται από την ορθοστασία με τακουνια μπορεί να αποφευχθεί.

7. Κάντε τα αντιολισθητικά: Τρίψτε τα με γυαλόχαρτο έτσι ώστε οι σόλες να γίνουν πιο τραχιές και να μην υπάρχει κίνδυνος να γλιστρήσετε.

 

 

πηγή εικόνας:lifeafter50.ie

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *