ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΤΡΟΦΕΣ ΚΡΥΒΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΖΑΧΑΡΗ ΑΠΟ ΟΣΗ ΝΟΜΙΖΕΤΕ


Δυστυχώς στην καθημερινότητα μας πέφτουμε σε ‘παγίδες’ που δεν το καταλαβαίνουμε, δεν είναι λίγες οι φορές που θα καταναλώσουμε κάποια τρόφιμα που τα έχουμε στο μυαλό μας ως αθώα αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι διότι κρύβουν ζαχαρη ενώ το αγνοούσαμε.

Πολλοί άνθρωποι προτιμούν να κάνουν μια διατροφή με χαμηλά λιπαρά, αλλά δυστυχώς δε γνωρίζουν ότι σε πολλά από τα προϊόντα που υπόσχονται χαμηλά λιπαρά εμφανίζεται η ζαχαρη που λειτουργεί ως υποκατάστατο του λίπους, άρα στην ουσία ανταλλάσσουμε το λίπος με την ζάχαρη. Πάμε να δούμε ορισμένες τροφές που κρύβουν παραπάνω ζαχαρη από όσο πραγματικά νομίζουμε.

Σάλτσες – Ντρέσινγκ: Πολλές φορές όταν προσέχουμε τι τρώμε προσπαθούμε να το τηρήσουμε και στις εξόδους μας για φαγητό, θα πρέπει να δώσουμε όμως προσοχή σε αυτό διότι πολλές από τις σαλάτες ή τα ελαφρυά φαγητά που μπορεί να προτιμήσουμε σε ένα εστιατόριο μπορεί να κρύβουν βούτυρο και ζαχαρη για να δώσουν νοστιμιά στο πιάτο.

Έτοιμο τσάι: Το πράσινο τσάι είναι ιδιαίτερα ευεργετικό για τον οργανισμό μας εάν όμως προσθέσουμε ζαχαρη το σίγουρο είναι ότι θα καταστρέψουμε ότι καλό θα μπορούσε να μας προσφέρει. Προτιμήστε να το φτιάχνετε μόνοι σας και να μην αγοράζετε έτοιμο συσκευασμένο τσάι γιατί συνήθως αυτά που έχουν πολύ ωραία γεύση έχουν και αρκετή ζαχαρη, αλλιώς προτιμήστε όσα αναγράφουν ότι δεν περιέχουν γλυκαντικά.

Γιαούρτι: Κι όμως ναι καλά διαβάσατε υπάρχουν ορισμένοι τύποι γιαουρτιών που μπορεί να κρύβουν τόσο ζαχαρη όσο μια σοκολάτα. Τα γιαούρτια που δεν είναι σκέτα και περιέχουν μαρμελάδες, φρούτα κτλ. περιέχουν μεγάλη ποσότητα ζάχαρης. Επιλέξτε τα σκέτα γιαούρτια και προσθέστε μόνη σας κάποιο φρούτο εποχής ή μια κουταλιά μέλι.

Μπάρες δημητριακών: Μπορεί οι περισσότεροι να τις διαλέγουν ως ένα υγιεινό σνακ, διότι περιέχουν τις φυτικές ίνες που κάνουν πολύ καλό στον οργανισμό μας, αλλά πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη προσοχή γιατί οι περισσότερες μπάρες δημητριακών περιέχουν τέσσερα διαφορετικά είδη ζάχαρης.

πηγή εικόνας:faysbook.gr

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *