ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΥΠΝΟ


Οι ώρες του ύπνου είναι πολύ σημαντικές για τον οργανισμό μας, ο ύπνος δίνει την δυνατότητα στον σώμα να ξεκουραστεί. Το καθημερινό στρες και τα προβλήματα μας κάνουν συνήθως να χάνουμε τον υπνο μας και αυτό έχει αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία μας, καθώς επίσης μας δυσκολεύει στο να ανταπεξέλθουμε στις οικογενειακές και επαγγελματικές υποχρεώσεις λόγο της συνεχόμενης κούρασης που νιώθουμε. Ένας καλός ύπνος μπορεί πραγματικά να είναι σωτήριος.

Δοκιμάστε μερικές από τις παρακάτω συμβουλές έτσι ώστε να πετύχετε ένα καλύτερο υπνο:

1. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ένα καλό στρώμα και αναπαυτικό μαξιλάρι. Αποφύγετε να κοιμάστε στο καναπέ που είναι σίγουρο ότι θα ξυπνήσετε πιασμένοι.

2. Μην καταναλώνετε αλκοόλ πριν κοιμηθείτε. Μπορεί στην αρχή να προκαλεί υπνηλία αλλά έχει ταυτόχρονα και δυσάρεστες επιπτώσεις όπως να σας ξυπνάει συνέχεια στην μέση της νύχτας.

3. Δημιουργήστε μια ρουτίνα ύπνου. Αν ακολουθήσετε μια συγκεκριμένη πρακτική στον υπνο, τότε το πιθανότερο είναι το σώμα σας να αντιδράσει ανάλογα.

4. Αποφύγετε το φαγητό τουλάχιστον 3 ώρες πριν τον υπνο, για να αποφύγετε τυχόν δυσπεψία.

5. Χρησιμοποιήστε ωτοασπίδες αν σας ενοχλούν οι θόρυβοι και δεν μπορείτε να κοιμηθείτε.

6. Αυξήστε την ποσότητα μαγνησίου. Το μαγνήσιο είναι γνωστό για τις χαλαρωτικές του ιδιότητες καθώς χαλαρώνει τους μύες.

7. Φροντίστε να έχετε την ιδανική ατμόσφαιρα στο δωμάτιο σας, δηλαδή να είναι σκοτεινό, κρύο και χωρίς θόρυβο.

8. Αποφύγετε τα πάσης φύσεως διεγερτικά (όπως σοκολάτα, τσάι, καφέ, αναψυκτικά) από το απόγευμα και μετά.

πηγή εικόνας: ienimerosi.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *