6 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΦΥΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ


Οι φυτικες ινες ειναι άπεπτοι υδατάνθρακες που βρίσκονται στα φυτά και ο ανθρώπινος οργανισμός δε μπορεί να τους διαλύσει και έτσι δεν αφομοιώνονται στο σώμα, αντ΄αυτού περνούν άθικτα απο το στομάχι, το λεπτό έντερο, το παχύ έντερο και έξω από το σώμα. Σε αντίθεση με άλλα συστατικά τροφίμων όπως τα λίπη, οι πρωτεΐνες τα οποία το ανθρώπινο σώμα τα διασπά και τα απορροφά.

Οι φυτικες ινες ταξινομούνται σε διαλυτές και αδιάλυτες ινες. Οι διαλυτές ίνες διαλύονται στο νερό και βοηθούν στην ρύθμιση των λιπιδίων και της γλυκόζης στο αίμα. Βρίσκονται κυρίως στην βρώμη, στα φασόλια, στα μπιζέλια, στο κριθάρι, στα φρούτα, στα καρότα, στα εσπεριδοειδη, στα αχλάδια και στα μήλα. Οι αδιάλυτες ίνες δεν διαλύονται στο νερό και έτσι αυξάνουν το περιεχόμενο του εντέρου, έτσι ώστε να είναι ιδιαίτερα επωφελής για όσους έχουν θέματα με τη δυσκοιλιότητα. Βρίσκονται κυρίως στα δημητριακά ολικής αλέσεως, στους ξηρούς καρπούς, στα πράσινα φασόλια, στο κουνουπίδι και στα λαχανικά.

Τα οφέλη μια διατροφής υψηλής σε φυτικες ινες είναι πολλά:

1. Σου δίνουν ενέργεια

2. Μειώνουν την χοληστερόλη και τον κίνδυνο για καρδιοαγγειακές ασθένειες

3. Βοηθούν στην καλή λειτουργεία του γαστρεντερικού συστήματος

4. Βοηθούν στην επίτευξη ενός υγιούς σωματικού βάρους

5. Περιορίζουν τον κίνδυνο εμφάνισεις Διαβήτη τύπου 2 καθώς βοηθά στον έλεγχο των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα

6. Μειώνουν την πιθανότητα εμφάνισεις πέτρα στα νεφρά

 

πηγή εικόνας: pinterest.com

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *