6 ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ


Το ξέρατε ότι υπάρχουν τροφές που μπορούν να σας φτιάξουν τη διαθεση; Και όμως υπάρχουν συγκεκριμένες τροφές που όταν τις καταναλώνετε η διάθεση και το κέφι ανεβαίνει. Υπάρχουν πολλές έρευνες που τεκμηριώνουν ότι η ψυχική διαθεση επηρεάζεται άμεσα από τον τρόπο διατροφής.

Πάμε να δούμε αναλυτικά πιο είναι ‘το μενού της ευτυχίας’, πόσο συχνά πρέπει να καταναλώνετε και τι πρέπει να προσέξετε:

1.Μπανάνες: Οι μπανάνες περιέχουν συνδυασμό βιταμινών, κάλιο, πρωτεΐνη και υγιείς υδατάνθρακες. Οι υδατάνθρακες ενισχύουν την απορρόφηση της τρυπτοφάνης από τον εγκέφαλο και η βιταμίνη Β6 βοηθάει την μετατροπή της σε σεροτονίνη, η ουσία αυτή είναι υπεύθυνη για την ανύψωση της διάθεσης και χρησιμοποιείται και σε φάρμακα που καταπολεμούν την κατάθλιψη, το άγχος και την αϋπνία.

2.Σοκολάτα: Από τις πιο γνωστές και διαδεδομένες τροφές που βελτιώνουν τη διαθεση και σε πολύ γρήγορο ρυθμό. Η αγαπημένη σε όλους μας σοκολάτα περιέχει και αυτή τρυπτοφάνη, πολύ μαγνήσιο που βοηθάει στην χαλάρωση των μυών, καθώς και μικρή περιεκτικότητα σε καφεϊνη που δίνει ενέργεια. Χρειάζεται όμως προσοχή στην κατανάλωση της διότι μπορεί να προκαλέσει εθισμό άμα την τρώτε συχνά και σε μεγάλες ποσότητες.

3.Καρύδια: Διατηρούν σταθερότερα τα επίπεδα ινσουλίνης στο αίμα, βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίματος και έτσι αυξάνουν την ευεξία του οργανισμού και την καλή διαθεση.

4.Καφές: Ο καφές ενεργοποιεί το κεντρικό νευρικό σύστημα, ξυπνάει τον οργανισμό και προκαλεί ευεξία και καλή διαθεση αλλά χρειάζεται μέτρο και προσοχή διότι η υπερβολική κατανάλωση έχει τα ανάποδα αποτελέσματα δημιουργεί υπερδιέγερση του νευρικό συστήματος, εκνευρισμό και υπογλυκαιμία με αποτέλεσμα την πτώση των επιπέδων ενέργειας.

5.Λιπαρά ψάρια: Τα λιπαρά ψάρια είναι πλούσια σε Ω-3 λιπαρά οξέα που είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι συνεισφέρουν στη βελτίωση του ψυχισμού και της πνευματικής ενέργειας καθώς επίσης και στην ελάττωση του κινδύνου για εμφάνιση κατάθλιψης.

6.Ηλιόσποροι: Είναι η βασική πηγή φολικού οξέος και μαγνησίου δύο ουσίες που παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην ρύθμιση και την ενίσχυση της διάθεσης. Η ανεπάρκεια μαγνησίου συνοδεύεται από αίσθημα κόπωσης, άγχους και νευρικότητας.

πηγή εικόνας: fitnea.com

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *